Nordic Walking w Krakowie

Nordic Walking to bardzo modna forma aktywności fizycznej. Uruchamia 90% mięśni ciała, spala więcej kalorii niż podczas zwykłego marszu, odciąża o 30% stawy i kręgosłup. Dodatkowo dotlenia ciało, usprawnia pracę serca i zmniejsza ryzyko zachorowań na zawał serca. Zmniejsza napięcie mięśniowe, bóle głowy i stawów. Reguluje gospodarkę hormonalną, obniża wartość cukru i złego cholesterolu. Aby móc w pełni wykorzystać jej właściwości zdrowotne należy poznać jej prawidłową technikę.
Nordic Walking jest ciekawym sposobem spędzania wolnego czasu. Jest łatwy i szybki w nauce, co sprawia, że mogą go uprawiać zarówno młodzi jak i Ci najstarsi bez względu na stopień sprawności fizycznej.
Dlatego zapraszam wszystkich do nauki prawidłowej techniki marszu z kijami.
  • Pokażę Ci jak odpowiednio się rozgrzewać, by nie doznać kontuzji.
  • Opowiem Ci o rodzajach kijów na rynku i dobierzemy najodpowiedniejsze dla Ciebie ze względu na zastosowanie.
  • Nauczę dobierać długość kija w zależności od terenu marszu.
  • Krok po kroku przedstawię Ci prawidłowe zasady chodzenia.
  • Na koniec pokażę Ci jak rozciągnąć mięśnie żebyś nie czuł zmęczenia.
Jestem doświadczoną instruktorką z certyfikatem Centrum Nordic Walking.

dr Paula Tomaszewska-Kumela PT, MT I

Nordic Walking jest ciekawym sposobem spędzania wolnego czasu. Jest łatwy i szybki w nauce co sprawia, że mogą go uprawiać zarówno młodzi jak i Ci najstarsi bez względu na stopień sprawności fizycznej.
Dlatego zapraszam wszystkich do nauki prawidłowej techniki marszu z kijami.
  • Pokażę Ci jak odpowiednio się rozgrzewać, by nie doznać kontuzji.
  • Nauczę dobierać długość kija w zależności od terenu marszu.
  • Krok po kroku przedstawię Ci prawidłowe zasady chodzenia.
  • Na koniec pokażę Ci jak rozciągnąć mięśnie żebyś nie czuł zmęczenia.
Jestem doświadczoną instruktorką z certyfikatem Centrum Nordic Walking.

dr Paula Tomaszewska-Kumela PT, MT I